ysfgs http://www.youtube.com/v/4TSCWPCzhrU>http://www.youtube.com/v/4TSCWPCzhrU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> http://www.youtube.com/v/vcf8fCLi618>http://www.youtube.com/v/vcf8fCLi618 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> İşte karşınızda Dünyanın en iyi 3 futbolcusundan biri. GHEORGHIA HAGI 10
FJL yakışır aslanlarımıza valla süper ayrıca 2002 dünya kupası gollerini de izleyin... onlarda müthiş...
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Hagi çok klastı,kuşkusuz Türkiye'ye gelmiş en iyi yabancı futbolcuydu. Goller nefis. Tayfun Abi'ye katılıyorum.Hagi'nin kendi klası vardı bence,herşeyiyle tam bir 'Yıldız' oyuncuydu.Tek kötü yanı fazla agresif olması bence:o
Eagle-Eye bu görüntülerin alınmış olduğu yaklaşık 4 saat süren Unutulmaz Maçlar serisi her Galatasaray'lının arşivinde olmalı. her seferinde 2-3 gol izleyip kapatayım diye açıyorum saatler geçiyor başında.