Cemil KAYA **transfersiz kalman kötü olmuş :D:D:D aslında transfer her sezon şart değil ya hepimiz takmışız transfere takım transferlerle çok buyumuyor her sezon 5 transfer yapıyor bırçok arkadaşımız burda görüyoruz sonra da yarısı olmadı diye konusunu kapattırıyor sizce takım olmak sadece transfere mi bağlı eger böyle düşünen varsa ben daha başka bırsey demıyorum sırf transferle olmuyor biraz da takıma uyum saglamak önemli yedek kalabilmeyi bilen oyuncunuz olmassa kımse takımda mutlu olmaz 30 kişilik bir kadro kurmam kurmadım hiç bir zaman çok transferden yana değilim iyiki yapamamışsın zafer daha ıyı olmuş**
el kun Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA transfersiz kalman kötü olmuş :D:D:D aslında transfer her sezon şart değil ya hepimiz takmışız transfere takım transferlerle çok buyumuyor her sezon 5 transfer yapıyor bırçok arkadaşımız burda görüyoruz sonra da yarısı olmadı diye konusunu kapattırıyor sizce takım olmak sadece transfere mi bağlı eger böyle düşünen varsa ben daha başka bırsey demıyorum sırf transferle olmuyor biraz da takıma uyum saglamak önemli yedek kalabilmeyi bilen oyuncunuz olmassa kımse takımda mutlu olmaz 30 kişilik bir kadro kurmam kurmadım hiç bir zaman çok transferden yana değilim iyiki yapamamışsın zafer daha ıyı olmuş duygulandım:D
zafer78 **Saol cemil abi aynı benım gibi düşünüyorsun bu işe tecrübe lazım ben bu tecrübeyi aston villa karierimde aldım 1. sezon 2. bitirmiştim takımı oyuncu doldurmustum 100mn param vardı harcadım hepsini nakmaura falan filan doldurdum kadroyu ondan sonra takım oynamamya basladı bıraktı kariyeri. **
zafer78 AVRUPA YORGUNU FENERBAHCE İLK MAÇTA TAKILDI. FENER KAYSERİYİ SON ANDA YENDİ(DEİVİD CHELSEA MACINDA YOK)
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ :eek: alex penaltı kaçırmış Her dünya starı penaltı kacırır ara sıra.Bu futbolda bi deyimdir.ÖRnek c.ronaldo
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ :eek: alex penaltı kaçırmış kezman olsa adamı asardınız bak alex inizde kaçırıyor