Birgün evde oturuyorken mailime bir mesaj geldiğini gördüm. özel bir mesajdı. Fransa dan geliyordu.Bana teknik direktörlük teklifi yapan bir kulüp vardı.
Mesajın devamında hangi kulüp olduğu yazmıyordu. şaşırmıştım. benden istenen sadece teklifi kabul edip edemeyeceğimdi. aklıma hemen O.LYON geldi ama olamzdı onlar gerçekten başarılı idi.
aklıma binbir soru gelirken bu zor karara evet yanıtı verdim.
aradan günler geçti ama cevap gelmedi biri benimle kafa buldu zannederken bugün mail geldi. ardındanda telefon.
beni isteyen kulüp bir zamanların fırtına takımı, avrupa nın zamanında sayılı büyüklerinden olan ve şimdi küme düşmeme mücadelesi veren dünyanın engüzel şehrinin takımı Paris Saint Germain kısaca PSG idi.
kariyerime başlıyorum.
tavsiyelerinizi önerilerinizi bekliyorum.
amacım bu uyuyan devi uyandırmak ve tekrar avrupa da fırtına estirmek.
ne dersiniz olabilirmi.:)