yha fifa 2008 de görüntü kalitesi hep low da oynardım ama sonra high e geçtim we oyundan attı oyuna girmek istiorum ama fifa 08 grafik hızlandırıcısı gerekiyor dio ne yapmam lazım arkadaşlar
ayrıca ilk defa gördüğüm bişey oldu maçtayım hücum yapıyorum vurdum kaleci kornere çeldi we lugano sarı kart gördü :D nasıl iştir anlamadım acaba itirazdan filanöı öyle oldu :D lugano böyle şeylere alışıktırda bana oyunda olması biras garip geldi :D