el kun ***Anlatmaya gerek yok.Çok komik.İyi seyirler...*** **1.Kısım** http://www.youtube.com/v/v5B7KUVThvU>http://www.youtube.com/v/v5B7KUVThvU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **2.Kısım** http://www.youtube.com/v/VNTyuDKYasg>http://www.youtube.com/v/VNTyuDKYasg type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **3.Kısım** http://www.youtube.com/v/oWlXSB68pGk>http://www.youtube.com/v/oWlXSB68pGk type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> **4.Kısım** http://www.youtube.com/v/WyBoD5c5lWw>http://www.youtube.com/v/WyBoD5c5lWw type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Imagine Çok güzeldi gerçekten bu bölüm, uzun süredir izlemiyordum Avrupa Yakası'nı reklamını gördüm kesin güzel olur bu bölüm dedim izledim.Gerçekten izlediğime dğedi çok güzeldi:)
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: Imagine Çok güzeldi gerçekten bu bölüm, uzun süredir izlemiyordum Avrupa Yakası'nı reklamını gördüm kesin güzel olur bu bölüm dedim izledim.Gerçekten izlediğime dğedi çok güzeldi:) Aynı şeyleri yaşamışız valla :)