Bank Asya 1. Lig'de mücadele eden Orduspor'un kulüp başkanı Şükrü Bodur, ''Mardinspor galibiyetiyle sezonu yüzde 70 ilk altının içinde tamamlarız'' dedi.
Bodur, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Mardinspor karşısında deplasmanda 1-0 kazanmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
Orduspor'un ciddi eksiklerle sahaya çıktığını ifade eden Bodur, şöyle konuştu:
''Karşılaşmayı forvet oyuncularımızdan yoksun oynadık. Ama Orduspor bütün bu olumsuzluklara rağmen 3 puanı almayı başardı. Şu anda puan cetvelinde 5. sıraya yükselmiş durumdayız. Diğer takımların da puan kaybetmesi bizim için avantaj oldu.''
Bodur, hedeflerinin bütün maçları kazanmak olduğunu sözlerine ekledi.