XP de directx10 desteği yok arkadaşlar.Boşuna bu gibi dosyaları indirip mevcut sistm dosyalarınıza, direct3d işlevlerine zarar vermeyin.directx10, sadece Vista da destekli bir ekran kartı ile kullanılabilir.
Bu bazı kişilerin illegal yaptıkları hack çalışmalarından ibarettir ve zararlıdır.Sadece directx 9 yerine tanı aracından baktığınızda 10 yazıyor o kadar..