Ekselans http://www.youtube.com/v/4wvn5duC2_c>http://www.youtube.com/v/4wvn5duC2_c type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Cesc Yine güzel bi video olmuş:) Baskısız izleyip ve yorum yazdım buna bak ordan güzellik derecesini anlayabilirsiniz zaten:p:p
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: ultrASlan1989 güzel olmuş çalımları sanki biraz boş alanda yapmışın gibi geldi:P be a pro da c.ronaldoyu tutamıyolar napıyım :p