Orjinal Mesajı Yazan: tommy89
Çok güzel transferler başarılar.
Yok Tolga Abi bunlar transfer değil.Transfer gündemindeki oyuncular.Yanlış anladın galiba:) .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vincent Kompany A.Villa'da!!!

Rafael Van der Vaart A.Villa'da!!!

Ş.Altunsu Vander der Vaart gibi tecrübeli bir oyuncu geldiği için mutlu olduğunu söyledi.
Farfan'da artık A.Villa'da
Farfan gibi genç ve tecrübeli bir oyunucuyu kattığımız için mutluyuz.Transfer bedeli:7.5 MN Euro.

Şükrü Altunsu bu oyuncuyla anlaştıkları için çok mutlu olduğunu söyledi.Kompany'nin gelmesiyle birlikte Martin Laursen'in de takımdan ayrılacağını söyledi.
Başka transfer yapacak mısınız?
Kesinlikle.Çünkü iyi bir sağ ve sol bekimiz yok bu alanlarada transferler yapmayı düşünüyorum.Sonra ön libero ve kaleci transferleri yapacağız.Bir de sürpriz bir yıldız transferimiz olacak.Görüşmelerimiz var.
Gidecek oyuncular var mı?
Evet düşünebiliriz.Kaleci Sorensen Napoli ile anlaştı.Diğer transfer ayrıntılarınıda ilerleyen günlerde öğrenebilirsiniz.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hazırlık Kampı
