Exvision Şifremi unuttum alanı çalışmıyor mu yoksa bana mı öyle geliyor ? Hesap açmıştım zamanında lakin şifremi hatırlamıyorum. Yeni hesap alanı da çalışmıyor. Enteresan bir durum.
irreplaceable Bir ara oynadım baya şimdi bir daha bakayım ben oynadığımda oldukça yeniydi belki birşeyler değişmiştir. En önemlisi de, o salak botlar ve bi o kadar da salak olan kübürbazlar gitmiştir inşallah. Nickim: Metinali Feyyaz, bulun beni
OziLy Arkadaşlar hesabını satmak isteyen var mı Satmak?Kendin açamıyor musun?Yoksa yüksek puanı olsun diye mi? :)
Esetullah Arkadaşlar hesabını satmak isteyen var mı Satmak?Kendin açamıyor musun?Yoksa yüksek puanı olsun diye mi? :) Eski vip üyelik arıyorum. Kalıcı bir takım kurmak için böyle bir hesap lazım
irreplaceable Ben oynuyorum da böyle çok sıkıcı tanıdık yok vs. Şöyle SCN takımı kursak da maçlar yapsak aramızda. Sanal halı saha hem de çok zevkli.
crdsa Oyuna tekrar başladım. Geceleri birkaç kişiyle birlikte oynuyorum, katılmak isteyen varsa irtibata geçebilir gece.
Mr.Danger Bu oyunu ilk oynayanlardan biriyim.O zamandan bu zamana grafikler,takım ve mevkii seçimi dışında hiç birşey gelişmemiş neredeyse.O zamanki dandik şut sistemi aynı dandik şut sistemi.Hiç oynanacak bir oyun değil bence.
anti_rijkaard bu oyunda kontra ataklara bitiyorum ya adam 20 metre ileride neredeyse kaleci ile karşı karşıya kalacak ama rakip savunmacı geliyo arkadan yetişiyo bunu bilen uyanıklarda kendilerine pas ata ata hızlanıyorlar :)
LuNaT1C Ben de oyunu başından beri oynayanlardanım.Geceleri davetli odasında SCN olarak yapabiliriz maçlar yeterli oynayacak arkadaş bulunursa,gayet de zevkli olur.
Macauley Hayatımda gördüğüm en dandik futbol oyunlarından biri. Online bunu oynayacağıma tek başıma FIFA 98 oynarım daha iyi.
LuNaT1C En dandik olabilir ama sonuçta bir oyuncuyu kontrol ediyorsun ve arkadaşlarınla oynuyorsun gayet zevkli olabiliyor.
Macauley Ben zevk almıyorum saçma sapan olaylar olan ve fizik kurallarına aykırı oyunlardan. (bunun sonuna uygun smiley bulamadım)