emre392 arkadaşlar bu pes 2008de bir sorun bunu gidermek için bi gamepad almanız lazım yada sanal bi joystick kuracaksınız:D
efe789 Orjinal Mesajı Yazan: emre392 arkadaşlar bu pes 2008de bir sorun bunu gidermek için bi gamepad almanız lazım yada sanal bi joystick kuracaksınız:D gamepad ım war nası olacak tam olarak anlatırmısın aynı sorun bendede warda