nefako kardeşim c.ronaldoyu al tmmmı sonra ust koseye cık yani saol kanata cıkar ronaldoyu ceza sahasının orda geriye cek vee dediklerimi yap o zmn oluyor ama bunu kesınlıkle yap tamammı
c.ronallldoyu normal tele kamerasından ust koseye cıkar ve ceza saha sının yan köşe bayragı varya orda dadıklerımı yap sonra dene oluyomu olmuyormu ben dendım keeessınlıklle oluyor olmassa bana msj at ben san yarın vıdeosunu cekıyım sımdı musaıt degılım sonra forumda yayınlayayım okey
ama kesınlıkle c.ronaldoyu sag kanat yada solkanat bilmiyom hani norma tele kamerası var ya o kamerada uste köşe bayragının orda yap ben 10 15 defa dene dım hepsınde oldu sende dene olmassa ben vıdeosunu cekem forumda yayınlayayım okey ama sımdı yayınlayamamm ısımvar yanı muusaıt deılım okey