bymumi10 Orjinal Mesajı Yazan: albag arkadaşlar rahatsız ediyorum pes 08 ben mediunda 640-480 ayarda ve setting ayarları menüsündeki kutuların hepsi işaretli şekşlde kasmadan oynarken birden bire kasılmalar olmaya başladı lütfen anlayan arkadaşlardan acil yardım pc özelliklerim :p4 2.66ghz 1 gb ram 256 mb nvidia ge force 6600 le ekran kartı LÜTFEN ÇOK ACİL YARDIM birader senin pcde wirüs spy spam ne zımbırtıysa pcni yiyor olması lazım.. bizm arkdşn 512 ram 128 ekran kartı lowda oynayabiliyor tabi buna oyun denirse :D temiz bi format çek hallolur kanatindeyim iyi eğlenceler..
ccrayzz arkadaşkar ben beşiktaş ın resmi sitesine http://www.bjk.com.tr'e giremiorum yani google dan aratıp tıklıyorum olmuyo,www.bjk.com.tr yazıp enterlıyorum olmuo yani aşağıda süre doluo ama girmio şimdiden teşekkürler bişi biliosanız söLein yha neden girmio oLabİlir
volkandemirel01 **Bilader 1 gb ram 6600 ndvia geforce ekran kartı pes 08 kasıo nasıl düzeltçem cvp...?**
nouman_cr9 Orjinal Mesajı Yazan: ccrayzz arkadaşkar ben beşiktaş ın resmi sitesine http://www.bjk.com.tr'e giremiorum yani google dan aratıp tıklıyorum olmuyo,www.bjk.com.tr yazıp enterlıyorum olmuo yani aşağıda süre doluo ama girmio şimdiden teşekkürler bişi biliosanız söLein yha neden girmio oLabİlir kardes sitede sorun warsa istedgin seyi dene giremessin o siteden kaynaklanan qecici bi sorundur;)
ptchmkr76 olm konuyu saptırdınız ya helal olsun........:eek: Sen bi format at kasma sorunu düzelmesse bende halil deiilim tamam mı ? :D Virüs bulaştımmı pcye oyunlarda donar...
ZABITA :cool: Beyler size tavsiyem eğer pes 2008 i çok oynamak ıstıyosanız kasmadan pc ye xp professıonall v2 kurun ve ses kartını ekran kartını kurun ardından pes 2008 ı kurun hıc bır sorun kalmayacak eger ram 1 gb ekran kartı 512 olanlar her turlu hıgh ve full çözünürlükte oynarlar hıc kasmadan yardım edebıldıysem ne mutlu bana hadı kolay gelsın :D
selahattin_1521 **Bilgisayarın çok doluysa kasıyor olabilir ben yaşadım ama driverlerinide bi güncelle istiyorsan....**