LEVOND arkadaşlar ben oyuna başlarken ingilterede görev aldım.şimdi başka bir ülkede görev almak istiyorum.bunun bir yolu var mı acaba?
Cristiano_7_17 evet var.. baski altinda olan menejerler bolumu var ve eger sen su bulundugun takimda iyi isler yapmisan yeni takim seni almayi dusunur.... mesela ben realden man u'ya gececem ama once fergusonun isi birakmasini beliyorum :D 2 sezon sonra ver elini Italya :D ondan sonra Almanya ve ondan sonra Fransa insallah ve kariyerimi BJK'de tmmlicam :D
Cr9 Ama eğer o ligleri açmıssan açmasıysan hayatta giremezsin yani yani oyuna başlarken o ülkeleri şeçmelisin