batuhan007 Birşey soracağım arkadaşlar!Benim bu FIFA 08 de uzaktan attığım şutların hiçbiri kaleye girmiyor.Acaba ben oyuncuların gücünü 99 yaparsam bu sorun düzelir mi?Yüzümü kara çıkarmayacağınızdan eminim ve cevaplarınızı bekliyorum.
Dejavoo onla alakalı değilki oyunun kendisinden war fifa 07 de alıştık tabi şut gole bunda öle değil ama:D düzgün vurursan isabetli giderse olur
TheXeroX Orjinal Mesajı Yazan: Hell Boy onla alakalı değilki oyunun kendisinden war fifa 07 de alıştık tabi şut gole bunda öle değil ama:D düzgün vurursan isabetli giderse olur evet