sokolo Arkadaşlar PES 2008 de Manchester United_Chealsea gibi tamkımlar yok veya ben bulamıyom biyardımcı olursanız sevinirim.Yada yaması varsa bi atıverin zahmet olmassa...
sokolo Orjinal Mesajı Yazan: oruc_musa london fc : chelsea Man Red : Man United yama gerektirmez teşekkür ederim kardes saol... :D ark aynı pcde joyis.le maç yapcaz menchesterla chealsea yi bulamadık :D
oruc_musa takımbaşı bana yama atacan güzel hoş bir yama oruc_musa diye konu aç içine yyap muhahahaha huhahahah zuhahaha:D:cool: :D