U.KARAN Selam, Sorum su : PES2008'de hepimiz bilirizki FIFA 08'de olan teknik hareketlerin yarisi kadar bile yok. Ama yinede çogu yönden PES 2008 FIFA'dan iyi. Bu yüzden sorum su (tabiki bu sorum tecrübeli yama yapimci arkadaslaradir) : PES 2008'e teknik hareket katmak mümkünmü?
bulkane Böyle birşey mümkün değildir.FIFA serilerine yapılabiliyor çünkü onda animlist.bin, config.dat v bunu mümkün kılan dosyalar var..Düzenleme yapmaya müsait ama PES te böyle birşey yok.
sambaci cassio de souza soares lincoln evet kardeş birçok hareket yapılıyo forma çekme ronaldinyo hareketi ve kendini yere atma var. daha da var kardeş ama zor ha bide sağdan atıp soldan geçme var
ultrASlan1989 Orjinal Mesajı Yazan: filo18 evet kardeş birçok hareket yapılıyo forma çekme ronaldinyo hareketi ve kendini yere atma var. daha da var kardeş ama zor ha bide sağdan atıp soldan geçme var oyuna yeni hareket eklemekten bahsetmiş