Fenerbahçeyle kariyer yapıyorm ve 2. sezonumdayım henüz.
2. Sezonumun sonunda yaptığım iyi transferler ve iyi oyuncularımın katkılarıyla şampiyonlar liginde finale kadar geldim ve finalde karşımda Man UTD vardı. Maça fazla umudum olmadan çıkmıştım. çünkü Man UTD final maçına kadar 1 kez bile malubiyet almamıştı. maçın ilk yarısı üzücü bir şekilde 1-0 bitti ve ikinci yarıya umut tazeleyerek başladık. fakat fazla uzun sürmeden 2. gol geldi ve ümitlerim tam anlamıyla kesildi. dk 85 te 3 oyuncu birden oyuna dahil ettim. Maksat adamlar final görsünler sevinsiler birazdı. Fakat bakın görünki aşağıdaki sonuç oluştu:)
