Ottoman Sammuel de Almeida Cardoso Beyler bu oyuncuyu yeni buldum müthiş birşey .Aşırı da ucuz .Oyuncu fazla tanınmamış olduğu için ayrıntı veremeyeceğim. İşte profili Bu da mevkiler Artılar:Hepsi:D
Cr9 adam süper ama fiziksel özellikler kötü yinede alnımaya değer iyi bi antreman prog. ile düzelir inş. :D:D
serqinhoo bncee küçük takımlar için ideal bir oyuncuu olurrr büyük takımdaysan daha ii transfer gerekir tabi bu bnmö düşüncemm
crdsa Regen falan değil. İnternette araştırdım. Feyenoord'daymış birkaç yıl önce, şimdiyi bilmiyorum.
MaTRiX_257 ucuzluğu galiba hızının aşırı düşük olmasından ama diğer özellikleri bu açığı kapatabilir hemen alıcam adamı
kurdt Bir oyuncunun regen olduğunu zaten şu "facegen" olayıyla anlarız bunda yok :) Bu adamı görmedim daha önce ama duymuştum fiziği de iyi olsa süper :)