Arkadaşlar Fenerbahçe'yim, kadromda şu an 3 forvet var. Bunlar Kezman, Jo ve Semih. Ancak OFTAŞ'tan Sandro sene sonunda geliyor ve İlhan da kiradan dönüyor. Forvetlerin performansları:
Jo - 16 maç 7 gol. Performans: 7.06
Kezman - 15 maç 12 gol. Performans: 7.33
Semih - 17 maç 7 gol. Performans: 6.92
İlhan(kirada) - 15 maç 1 gol. Performans: 6.60
Sandro (kirada) - 18 maç 11 gol. Performans: 7.15
İkisinden kurtulmam lazım sizce hangilerini göndereyim?