onun ki emek bizimki emek değil mi? ben millet yararlansın diye 1 den 400.000 lere kadar oyuncu arayıp siteye ekliyorum. adam başka siteden bulup oranın reklamını yapıyor. bizim scn de scn reklamı yapmamız mı yasak. ayrıca ben reklam olsun diye yazmadım. ayrıca bi yerden alıntı yapıp koymak emek değildir. ben kötü bişey de demedim. isteyen bakar, isteyen bakmaz. kötü bişey yazdıysam beni yöneticilerimiz uyarır.