Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: d.guenduez
Ya bu Volkan'ı Mehmet Topuz'u almanı anlamadım.Tam Türk takımı yaptın.
topuz ve volkan neysede gökhan zan transferi hiç olmamış ya
şuan takımda tam tersi bi durum var...sadece Gökhan oynuyo o 3'lüden :D
Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17
zaten münih çok iyi bir takim bir kaleci bir de defans aldin mi yetiyor
Defans olarak şimdilik 2 sene fln şu an ki Marcellis-Gökhan-Demichelis-Pogatetz 4'lüsü ile gitmeyi düşünüyorum ama sanırım Weidenfeller kötü bi transfer oldu :( hazırlık maçlarına baksanıza... :(



geçen sene Dortmund 'da fırtına gibi esen ve sezonun en iyi kalecisi olan Widenfeller Rensing 'i aratmadı diyemiycem... :( (yendiğime bakmayın çok dandik goller yedi adam :mad: )