arkadaşlar hikayeme biraz geç (2.sezondan) başlıyorum...
Oyuna FC Bayern München 'de başlayıp sezon sonlarına doğru Nigeria milli takımının kontrolünü aldım :)
öncelikle ilk sezonu kısaca özet geçmem gerekirse...:
Sezon 2oo7/2oo8 Fikstürüm:


Sezon 2oo7/2oo8 Puan Durumu:

Sezon 2oo7/2oo8 Transferlerim:

şimdi de ikinci sezonu özetlemek istiyorum:
Seon 2oo8/2oo9 Fikstürüm:


Sezon 2oo8/2oo9 Puan Durumu:

Sezon 2oo8/2oo9 Transferlerim:

Yaşar Ümit MUNGAN bilgileri: (resim koymayı nası unutmuşum yaa :))

Takım Taktiğim:

NOT:burdaki resimler zaman geçtikçe yenilenecek ve yeni sezon resimleri de eklenecektir!
şimdilik böyle gidiyorum ve inş daha iyilerine yol alıyorum...
sabırsızlıkla yorumlarınızı bekliyorum :)