Data Editör'ün neden açılmadığını bilmiyorum. Böyle bir uyarı ile karşılaşmadım.
Eski oyunlara göre bu editörün kullanımı daha kolay; ama burada bütün editörü anlatmak zor iş. Editörü açıktan sonra, yukarıda ki konsolda **"File" basarak "Load Database"** şeçerek hangi veritabında değişiklik yapacaksan onu seçerek yüklenmesini bekleyeceksin. Kalburüstü İngilizce biliyorsan editörü kullanman hiçte zor değil. Bir iki kurcalamaya çok rahat öğrenebilirsin.