lapota13 öncelikler merhabalar uzun süre fifa oynayıp sıkıldıktan sonra pes oynamaya başladım master lig açtım, ve 2.division dan 1.divison a yükselince game over yazısı çıktı sanırım bütçe ile ilgili sorun baştan başlıycam ne yapmam gerek bilmiyorum :)
Cristiano_7_17 ilk once parani dikattli kullan. sene sonunda oyuncularin maasini karsilasin.. gelecek sezon bitene kadar yeterli para kazanirsin yine. mac basina alirsin biraz para ligi felan kazandinmida oldu bitti :D
lapota13 division 2 de division 1 e geçebildim :) bir kaç transferde yaptım hatta ama bazı futbolcular gitti ve ilk 11 i zor çıkartıyorum :S