Orjinal Mesajı Yazan: genckartal1903
Beşiktaş şampiyonluktan olmuş oldurulmuştur(uzun sözün kısası)
Hayır Beşiktaş yine kendi yönetiminin kurbanı olmuştur. Artık bazı şeyleri kabul etmenin de vakti gelmiştir. Fenerbahçe bizden oyuncu kadrosu olarak da yönetim olarak da daha iyi bir kulüptür. Giden şampiyonluğun sebebini şike olarak bize sunan yönetimimiz kendini kurtarma çabasındadır. Yönetim kurulunun çakallıklarına kanmayıp acilen bu yönetimden kurtulmamız gerekmektedir v.s
Sayın Demirören geldiğinden beri kulübümüzü ileri taşıyacak ne yaptı hatırlayan var mı ? Kulübümüz yerinde sayıyor. Ezeli rakibimiz Fenerbahçe'nin çeyrek final oynadığı şampiyonlar liginde tersten rekorlar kırıyoruz ( 8-0 gibi ).
Bu yüzden hiç hakemlere federasyona laf etmeyin. Şampiyonlar liginde çeyrek final oynayan Fenerbahçe şampiyon olmayacak ve biz şampiyon olacağız he.. Vay anasını sayın seyirciler..