blackeneds Arkadaşlar forumda baya aradım PES 6 nın settings ayarlarında birden fazla controller vardı ama PES2008 de malesef bu yok...Merak ettigim konu iki gamepadle bir bilgisayarda oynayabiliyormuyuz ne yaptıysam olmadı ..yardım lütfen..
blackeneds arkadaşım benim bildiğim PES2008 de controller kısmında sadece 1 tane secebiliyoruz. Nasıl yapıyoruz anlatabilirmisin ..teşekkürler
crdsa Yapılabiliyor diye biliyordum ben, şimdi pes 2008 yüklü değil hatırlamıyorum. Bilen biri yazar birazdan, bekle.
mclaught pes 2008 in kurulu olduğu klasörde setting e gir 3 sırada contoller var orda ayarlıyabiliyorsun .Bende iki tane gamepad var...
blackeneds hocam bendeki iki gamepad de aynı model kontorland in gamepadlari o controller a girdigimde sadece birini görüyor.ikisini göstermiyor sende gösterdiği gibi ,bir fikrin varmı? teşekkürler
mclaught gamepad de bi problem vardır cünkü bu resimden sonra bende aynı model olan gamepadleri taktım problemsiz bir şekilde kullanıyorum
blackeneds peki ikisini görünce ilk önce controller 1 diyip birini secip, daha sonra controller 2 diyip digerini secip girince iki gamepad le karşılıklı oynanabiliyor öylemi ? gamepadde sorun varsa başkasıyla deneyeyim..çok teşekkürler.