evet arkadaşlar daha önce birkaç arkadaşımız sormuş ama bi çözüm öneren olmamış..
2013 yılındayım Aston Villa'nın başındayım yeni geçtim, geldiğimde sezon bitmek üzereydi, şimdi sezon bitti ve birçok futbolcum ayrıldı kulüpten ve ben transfer yapamıyorum, kadro bomboş kaldı :
işte, transfer şartları martları yüzünden transfer yapamazsınız şu an , gibi birşeyler diyor bilenleriniz mutlaka vardır bu olayı, lütfen yardımcı olun ne yapcagımı bilemiyorum:)