burak.SPuRS Bende joystick war ama freestyle yapamıyorum.Mesela arada bir görürsünüz.Adamın altında 3 işareti warsa 3lük çizgisinde sağa doğru bir pas fake'i yapıyor.Altındaki 3 işareti yanıp sönüyo.İşte bunu yapamıyorum.Bu konuda yardımcı olurmusunuz.