arklar'lar ALLAH rızası için yarımcı olun oyun penaltılar'da replay'larda maça başlarken yani oyun girişinde oyuncular birbirine bakarken çok bulanık gösteriyor ama normal oyun içinde maç yaparken gayet normal net güzel görüntü!.. görüntü detaylarının hepsi'de high'ta ekran çözünürlüğü 1024x768 DirectX March 2008 Uptade'de kurdum sisteme yine'de bulanık gösteriyor penaltı çekerken replay yaparken oyunu pause larken ama normal maç esnasında görüntü çok iyi normal net. ekran kartım : ati sapphire hd 2600 pro 512 mb 128 bit ram : 1 gb kingston 800 mhz işlemci amd athlon 64 6000+ çift çekirdek anakart : asus m2n-mx se series lütfen bi çare bulun resimde koydum alt'ta sizde görün birde!.. ayrıca not sistemi daha yeni kurdum formatladım yani ekran kartı driverları falan vs... hepsi güncelll!...
