Arkadaşlar benim fifa 08'im kopyaydı
crack içindeki bir dosyada oynuyordum. ve hiç sorun çımıyordu.
ardındN futnol ateşi ymasının birinci partını indirdim ama yamanın çok büyük olduğunu görünce indirmekten vaz geçtim ve tabi yamanın brinci partını ilemeyeceğim için oyunu silip yeniden kurdum fakat oyuna girerken bilgiaYr hata vermeye başladı ve tabi oyuna giremedim. bide data klasöründe zdata dosyaları hiç silinmiyor.
acaba ondan mı girmedim
yardım ederseniz sevinirim.