**Herkezde bildiğim kadarıyla aynı sorun var.Top gol olunca yada kornere çıkınca simsiyah bir ekran geliyor ve pes2008 baloncukları çıkıyor:),Bildiğiniz gibi bu hatayı alanlardaki oyun RİP'li idi,spiker yoktu dün bir siteden spiker buldum ve indirdim pes2008 img klasörüne attım ve oyuna girdim hiç bi donma olmadı size tavsiyem spikeri indirmeniz yeterli yaklaşık 433 mb hepsi bu(isterseniz spikerin linkini verebilirim yasak değilse tabi).saygılar...**