ercan ve bjk kitservere yeni formalar atıyorum olmuyor.map dosyasında süper lig olmadığı için mi.yeni map dosyası varmı
PesKolik06 ya bana clublerden en sağdaki beyaz dikdörtgen logolu ligin adını verirseniz bende yüklüyeceğim ligin ismini verene söyleyebilirim