Kulfettin Vsync zorlama kapalı dediğimiz zaman oyun çok hızlanıyor. Hemde herşey high quaility'deyken. Acaba bi frame sınırlayıcı program varmu oyunlar için? Pes 2008'in kendi frame sınırlayıcısı işe yaramıyor.