patoscritos52 ya valla abicim çok saol ben bayağı bi uğraşp yapmadım sanırım bendeki pes 2008 den kaynaklanıyo ama c program files pes 2008 exe den girince gözüktü
patoscritos52 ya valla abicim çok saol ben bayağı bi uğraşp yapmadım sanırım bendeki pes 2008 den kaynaklanıyo ama c program files pes 2008 exe den girince gözüktü
patoscritos52 ya valla abicim çok saol ben bayağı bi uğraşp yapmadım sanırım bendeki pes 2008 den kaynaklanıyo ama c program files pes 2008 exe den girince gözüktü
Kulfettin Mesajı 3 defa arka arkaya yazma yoksa ban yersin. Söylemedi deme! Gerçi toplam mesajında 3 müş ama :)
fatih06_01 This site has been disabled for violations of our Program Policies. If you feel this disabling was in error, please visit our contact page to let us know. Contact Us hatasını verıyo vede yamayı ındıremıoyrum yardım edın lutfen
fatih06_01 ya arkadaslar kıtseverı ındırdım http://pes.donanimx.com/dosyalar/index.php gıryorum This site has been disabled for violations of our Program Policies. If you feel this disabling was in error, please visit our contact page to let us know. Contact Us bana bu hatayı verıyor lutfen yardım edın cok lazım
fatih06_01 tmm arkadsalr oldu ben sıze sıtenın ısmını yadımya yardıme dın dıye oraya tıkladım bu sefer böle bır hatayla karsılasamdım cok saolun
fatih06_01 kardes hepınız saolun bu yamayı bıze sundugunuz için afs ugrasıoduk gercekten cok tsk harıka oldu oyun