Orjinal Mesajı Yazan: D.Villa94
bn bu resimleri hiçbiyerde görmedim fifada :S
Daha göremediğimiz öyle çok resim var ki.. Anlatamam.
Yani, oyunu yapıyorlar ama nasıl yapıyorlar anlamıyorum. İçinde bir sürü resim, dosya, vs. şeyler dolu ama bazılarını neredeyse hiç göremiyoruz. Örnek bu resimler.. Çok güzel yapılmış bir ışıklı LCD ekranlar ama nerelerde çıktığını bilmiyorum.