Orjinal Mesajı Yazan: MasLance

ArkadaşLar kadroda C.RonaLdo Gibi yıLdızLar var. Taktik Ve Antreman Konusunu Halledemedim Kadronun iyi olmasına ragman bazen Pasif TakımLarla YeniLebiliyorum... Bana Yardım ederseniz Sevinirim...
------------------------------------------------------------------------------------------
kardes tek forvet oynamalısın bu takımı rahatlatır taktigin 4-2-3-1 olmalı kesin sampiyon olursun bu taktikle dizilise gelince
kalede : cech
sag bek :belletti
sol bek :ashle cole
göbekte :terry ve carvalho
-----------------------------------
orta saha ortası : ballack ve essien
ofansiv sag (amr): cristiano ronaldo
ofansiv orta(amc): lampard
ofansiv sol (aml): malouda
-----------------------------------
forvet : drogba
-----------------------------
boyle olmalı bence taktik olarak : hücuma dayalı , direk ayaga paslar , tempo yuksek tutulmalı .. bunun dısında da contra atak , oyun kurucu kullan ... top kullanmalarda da kornerleri penaltı noktasına , taclar cabuk yaparsın .. ve sampiyon olursun ... mesela wiew secenegine gir kornerler penaltı noktası oldugu icin yakın direk uzak direk olmasın hepsi onları da dipten yap.. orta yapılınca 7 kisi birden bakalım karsı rakip nasıl tutacak ... dıs bolgede de oyuncu bırak mesela essien gerekirse geride dur yap donen topu tamamlar .. :D :D :D :D sana bol sans umarım bayagı acık oldu...