Bu forumdan yalnız pes2008 ile ilgili demo, yama vs indirebilirsin..Full oyun paylaşılmıyor..
Google dan araştırırsan tam sürüm pes2008 bulabilirsin sanırım.
Evet, demoda az takım oluyor.
DVD-CD meselesi sorun değil, mesela oyun 1DVD lik ise ona göre birkaç CD lik olanını alırsın.