tuki07 arkadaşlar ben hıgh detailde oynuyorum oyunu ve wait sync özellğini açınca hiç bir bug kalmadı oyun şu an bütün oyunlardan akıcı bilmeyenler vardır belki paylaşmak istedim
Legend_Ghost_2307 değişik bi durum onu açınca daha çok kasması lazım yaa :D yada en alttakini açıncaydı o :D
radovan wait vsyn c settings de kapalı olunca oyunda dalgalanma duraksama oluyo acınca oyun daha akıcı oluyo
ROBERTO.CARLOS **Ya bende tam tersi onu açınca maç esnasında diyelim sağ ok tuşuna bastım 10 sn sonra fln basıyo ama onu seçmessem normal tabi kasma var**
can_tug Orjinal Mesajı Yazan: ROBERTO.CARLOS Ya bende tam tersi onu açınca maç esnasında diyelim sağ ok tuşuna bastım 10 sn sonra fln basıyo ama onu seçmessem normal tabi kasma var bende de öyle oluyordu ta ki klavyeyi bırakıp joystick le oynamaya başlayana kadar
tuki07 arkadaşlar wait sync settingste var ben hıgh detailde oynuyorum hiç bir sorun kalmadı ekran kartı ati x1650
ROBERTO.CARLOS Orjinal Mesajı Yazan: can_tug Orjinal Mesajı Yazan: ROBERTO.CARLOS Ya bende tam tersi onu açınca maç esnasında diyelim sağ ok tuşuna bastım 10 sn sonra fln basıyo ama onu seçmessem normal tabi kasma var bende de öyle oluyordu ta ki klavyeyi bırakıp joystick le oynamaya başlayana kadar evt çok garip juestikte normal