arkadaşlar ben ilk fmye başladığımda çok ünlü olmayan bir takımla avrupada başarılı olmak istiyordum. ilk sezonda hiçbir transfer yapmadım. çünkü kadrom da yetenekli futbolcular bulunuyordu. örneğin jo butakımı sırtlayan isim neyse ilk sezonumda şampiyonlar ligine direk katıldım. grubumda liverpool marsilya beşiktaş ve cska vardı. bu gruptan beşiktaşı 2 marsilyayı 1 liverpooluda 1 maçta yenerek toplamda 12 puan toplayarak 2.sırada tamamladım. 2.turda karşıma roma çıktı.ilk maçta romada 1-0 mağlup oldum.ikinci maçta 90 dakikayı 1-0 önde bitirdim. maçı penaltılarla 5-4 kazanarak adımı çeyrek finale yazdırdım. çeyrek finaldeki rakibim ispanyol devi real madridti. ilk maç moskovadaydı. real madridde ilk maçta çok eksik vardı.ben bu maçı 3-2 önde bitirdim. ancak ikinci maçta çok korkulu oynadım.maçı 88 dk 1-0 mağlup olmama rağmen 90.dkda penaltıdan wagner lovela beraberliği sağladım ve yarı finale adımı yazdırdım. arı finalde rakibim barcelonaydı. barcelonya ilk maçta 3-0 mağlup oldum.ikici maçta 2-0 galip gelmeme rağmen elendim. ligdede şampiyon oldum. ilk sezonum çok başarılıydı. ikinci sezonu oynadıktan sonra sizlerle paylaşacağım