DJ_M.Rea Selam arkadaşlar, Şu an arkadaşın biriyle maç yapmaya çalışıyoruz ama bir türlü olmuyor. Ekrana şöyle bir yazı çıkıyor ; Bu ne demek istiyor anlamadım ki..
DJ_M.Rea Kardeş, arkadaş FIFA'yı yeniden yükledi ama yine aynı mesajı veriyor. Neden girmiyor anlamadım.
FJL her ikinizde şurdan http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/08/uk1/ PC DVD Version yazan kısımdaki 3 yamayıda sırasıyla indirip sırasıyla bilgisayarınıza yükleyin. hedef: fifa08.exe