Orjinal Mesajı Yazan: burak_790
Pes 2008 sistem gereksinimlerine baktım.Benim özelliklerim yetmiyor ama daha düşük sistemlerde de oynanabilir diyor.Benim sistemim : P4 3.00 768MB RAM 128MB FX5200 EKRAN KARTI
Bu özelliklerde de oynanabilir mi ve oyananırsa çok mu kasar?
Bu sitemle "low" ayarda hiç kasmadan oynarsın ama bak ben şimdi sana low medium high arası farklar yazcam sen karar ver.
Low = Forma sallantısı ve kırışıklık yok,Çimler yok,Taraftar yok,yüz mimikleri yok,Gölge farkları yok,yedek kulübesindeki oyuncular yok,yan hakemler yok hatırlayabildiğim bunlar
Medium = Forma sallantısı ve kırışıklık yok,Taraftarların kalitesi çok düşük kare kare,yüz mimikleri yok
High = low da saydığım özelliklerin tümü açık ve gayet akıcı bi şekilde oynarsın ps3 kalitesi gibi olmaz ama ona yakındır...
p4 2.0 766 mb ram fx5200 256 mb kullandım mediuma çıkınca acaip kasıyodu hep low da oynuyodum.gittim 100 ytl verip 7300 gt aldım 1024 high da oynuyorum sana tavsiyem 100 ytlne kıyıp 7300 gt almandır.