ben ekledim seni ama burdan anlatim diğer bilmeyenlerinde işine yarar belki :)

resme işaretlenen numaralaraın açılımı
1: Hamachi'nin size verdiği IP'dir. Oyunlarda bunu kullanacaksınız. (Direct TCP/IP Connection)
2 : Lakabınız. "Tercihler" kısmından değiştirebilirsiniz.
3 : Bağlı olduğunuz ağlar.
4 : Bağlı olduğunuz ağa bağlı kişiler. (Sizden başka)
5 : Hamachi'yi açıp kapatır. (Programı açıp kapatmaz, sizi Çevrimiçi'nden Çevrimdışı'na veya tam tersi değiştirir.)
6 : Bu butona tıkladığınızda 3 seçenek çıkar. "Ağ Menüsü" , "Başka ağa katıl" , "Yeni Ağ oluştur."
Ağ Menüsü : Şu an Hamachi'de gördüğünüz ağlardır.
Yeni Ağ Oluştur: Sizin yeni Hamachi ağı oluşturmanızı sağlar. Çıkan pencerede "Ağ adı" ve "Ağ Parolası" girerek kendi ağınızı oluşturabilirsiniz.
Örnek : Ad : lvl_aoc_1.0c Pass : 123*
*Parolanızı 123 yapmanızı tavsiye ederim. Sonra ağın şifresi unutuluyor.
Başka Ağa Katıl: Başka bir ağın şifresini ve adını girerek o ağa üye olabilirsiniz. Ancak her ağ 16 kişi kaldırmaktadır. Bu ağda 16 kişi varsa "Ağ Dolu" mesajını alırsınız.
7 : Bu butona tıklayınca çıkan seçenekler arasında, üstten 2. seçeneği (Tercihler) daha çok kullanacaksınız.
Not : ALINTIDIR