tolgak Adanademirspor şampiyonluk yolunda bir bomba daha patlatarak Emre Karaoğlan'ı menajerliğe getirdi ve Emre ilk basın toplantısında şampiyonluk isteğini dile getirdi... http://img132.imageshack.us/img132/6113/adanademirspor1tt3.gif
TheXeroX başarılar adanademirsporu tutuomuşsun bende fethiyesporu tutuyorum fethiyede oynanan adana demir maçına gitmiştim adanademir harika bi takım başaılar
tolgak BİR ÜZÜCÜ HABER!!!:mad: HAZIRLIK MAÇLARINDA ŞOV YAPAN ÖZGÜR NASUH BARCELONA'YA TRANSFER OLDU!!!ŞİMDİ EMRE İLHAN MANSIZ'IN PEŞİNDE! AYRICA İŞTE İLK LİG MAÇIM; İŞTE TR KUPASI KURA ÇEKİMİ ;RAKİP=ERCİYES
tolgak ADANA'DA BOMBA!3 BOMBA TRANSFER EMRE'DEN GELDİ; EMRE BU BOMBALARI TR KUPASINDAKİ ERCİYES MAÇINDAN ÖNCE PATLATIP RAKİPLERİNİ KORKUTTU! VARAN 1: İLHAN MANSIZ VARAN 2: ERHAN NAMLI VARAN 3: ALP KÜÇÜKVARDAR
tolgak SIRA ADANA DERBİSİNDEYDİ.ADANADEMİRSPOR-ADANASPOR!!! GÜÇLÜ KADROSUYLA SAHAYA ÇIKAN ADS ADANASPOR'U SAHAYA GÖMDÜ:D