Arkadaşlar ben şu an Totthenamdayım FM oynayan bazı arkadaşlarımın tavsiyesiyle velosuyu aldım genelde stoperde oynatıyorum bazende önlibero çok iyi dediler ama bende bikaç maç iyi oynadı sonra düşüşe geçti büyük hatalar yapıyo sebebi ne olabilir yardımcı olursanız sevinirim...