kartalımız kötü oynuyor olabilir ama hakemlerde rollerini kötü oynuyor. birileri tarafından beşiktaşın hakkı göz göre göre yeniyor. bizde buna ses çıkaramıyoruz. koyu bi beşiktaşlı olarak insanın sinirden çıldırası geliyor. fb şampiyon yapılmak isteniyor. kısacası:
BAŞLIĞI(PARAYI) KİM DAHA ÇOK VERİRSE KIZI(KUPAYI) O ALIR.
TSL bundan ibarettir.Beşiktaşın bu ligde yeri yok.çünkü bu lig için **FAZLA ŞEREFLİYİZ**!