siretunsal Ben fenerbahçenin 100. yıldaki formasını istiyorum yapabilen varsa koyabilirmi ? şimdiden tşk
TheXeroX http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1309/Formalar-Fenerbahce-2007-Formalari bu geçen yılki bütün formaları http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1376/Formalar-Fenerbahce-Dream-Kit-Pack bu geçen yılki formalar reklam panoları vb. http://soccercenter.net/dosyalar/dosya/1312/Formalar-Fenerbahce-100.Yil-Formasi buda 100.yıl forması ayrıca hepsi bu sitede vardı işine yarar inşallah
maradona10 GS nin parcalı formasını beyaz şort ve beyaz çoraplarla yapabilirmisiniz? çabuk oluyorsa birde siyah çorap ve siyah şortllu. teşekkürler