arkadaşlar pes 6 ya kitserverlı oynayanlardanım rahat 1 sene oynamışımdır geçen yaz pc format attı işte her şey silindi. o gün bugündür yine kitserverlıyım. forma ve stad oluyo , face de yüleniyo ama oyundan atıyo:S:S:SS:S tüm oyunculara yüklmeme lazım bu da imkansız demek ne yapmam lazım ?????????????