No_Rap1d Arkadaşlar biri xp diğeri vista xpden kurulunca oynanıyor ama vistada donuyor vistada kurunca diğeri giremiyor bağlantı kurulamıyor diyor ayarlarla ada oynadım şimdi vistada girmiyor acaba nasıl oynayabiliriz