Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: Raul Gonzalez Blanco DUYURU! Arkadaşlar OKS'ye son 1 ay kaldı. Bu nedenlede babam laptopuma el koydu. 15-20 gün boyunca laptopun geleceğini sanmıyorum.:( Son 1-2 deneme oldum, çok iyi geçti ve iyi sonuçlar bekliyorum. Denemelerden iyi sonuçlar alabilirsem bilgisayar bu hafta içi elimde olur. Kesin birşey söylemem çok güç. Bu mesajı bile okulun bilgisayar odasından yazıyorum. Ama en geç 1,5 hafta sonra kariyere devam edeceğim. Herkesten çok özür diliyorum fakat yapabilecek birşey yok. Kendinize iyi bakın bir iki hafta sonra görüşmek dileğiyle... OKS'de istediğin okula gidersin umarım Muhammet.Başarılar sana;çok çalış:P